loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 27 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
آنگاه که سلاحی در درون داری چگونه خدایی خواهی داشت؟

در قبرستانی از فرهاد هایی که همه پس از عاشق شدن مردند،در شکنجه زارهای عشق...

اینجا عشق یعنی مرگ ،یعنی جدایی های بی وصال ،یعنی خدایی که هیچ گاه نیست...!

اینجا عشق یعنی پیامک ! اینجا عشق یعنی یافتن چهره ی خدا در پس صورت و بدن!

محبت مرده ،قلبی نیست... خنده مرده ،اشک رهسپاری است در جاده ی گونه هایم...

بنده ای نیست ،عابدی نیست... خدا در این عاشقی مرده...

خدا عاشق است... عاشق نفس به نفس من ،تو ،همه...

و چه آسوده عشقش را در نگاه مظلومانه ی خود با اشک هایم برای دیگری ریختم...

من عاشقم ،عاشق خداهایی که عاشق معشوق هایشان هستند ،عاشق خدایی که عاشق من است...

من عاشـــــقم ...

EXbloglor.comEX<-m->http://gagol-hooman.blogfa.com/post-241.aspx<-mm->... من عاشقم<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,031
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,149
  • بازدید ماه : 1,753
  • بازدید سال : 5,637
  • بازدید کلی : 105,851