loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 28 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام به بچه های عزیز

متاسفانه به دلیل اینکه  هفته اخیر مسافرت بودم نتونستم وبلاگم رو چک کنم ولی امیدوارم که اکثرتون واحدهاتون رو برداشته باشین اگر هم کسی به مشکل برخورده فقط از ۶ تا ۹ مهر میتونه به آموزش درخواست کتبی بده تا خودم بررسی کنم ولی بعد از این تاریخ یعنی ۹  مهر به دستور ریاست دانشگاه همه فایلها بسته میشه و بهیچوجه کسی نمیتونه انتخاب واحد کنه. من از شنبه هفته آینده دانشگاه هستم تا درخواستها رو بررسی کنم. برای همه شما ترم خوبی رو آرزو میکنم

EXbloglor.comEX<-m->http://khazaei58.blogfa.com/post-156.aspx<-mm->در مورد حذف و اضافه<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 665
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 783
  • بازدید ماه : 1,387
  • بازدید سال : 5,271
  • بازدید کلی : 105,485