loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 40 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام دوستان 

خیلی از دست الناز ناراحتم خدایییییییییش 

اخه فک کنین از دیروز دارم اصرار میکنم میگم این چند روزه خیلی حوصلم سر اومده بیا بریم بیرون

 دیروز گفت درس اخه اینهمه تعطیل بودیم اد همون روز که ازش یچی میخوام درس داره خو منم برنامه

 ریزی کردم درسامو خوندم امروزم که بهش زنگیدم گفت میخوایم بریم خونه دوست خواهرم من گفتم

 خوب اصلا میخوای نرو بیا با هم بریم بیرون گفت نه خواهر دوست خواهرم شاید ناراحت بشه گفتم

 خو به اونم بگو بیاد 3نفری حال میده که گفت باشه بزار به خواهرم بگم بهت زنگ میزنم یا شایدم

 نمیرم که ما بریم بیرون گفتم باشه هر چی منتظر موندم چرا اخه نمیزنگه منکه بیکار نیستم بعد

 تازشم مامان گفت برو خونه خالینا دخی خاله از تهران اومده همه جمعن گفتم نه میخوام با الناز برم

 بیرون اخه مامانینا با خالینا رفتن گیلان واس 40ام شوهر خالشون بالاخره بعد از یه انتظار طولانی به

 خونشون زنگیدم خواهر بزرگش گفت رفتن بعد زنگیدم به الناز دیدم خونه دوست خواهرشه بهش

 میگم چرا نزنگیدی؟ میگه اخه مامان خواهر دوست خواهرم اجازه نمیده اون با ما بیاد میگم خو تو بیا

 میگه خواهرم میگه نه ... ! بخدا در حال انفجار بودما از اینکه خونه خالینا رو از دست دادم خیلی وقته

 دخی خاله رو ندیده بودم خیلی دوسش دارم .... اه ... خداییشا چند بار الناز حوصلش سر میرفت

 میزنگید با اینکه نیوشاینا اینجا بودن منو نیو میتونستیم با هم بریم بیرون خیلیم کیف کنیم اما با الناز

 میرفتیم مثلا یه بار الناز پالتو میخواست هنو هیچ درسی نخونده بودم اما  باهاش رفتم .... منت

 نمیزارم اما خیلی کفری میشم ... چون اون الان داره اونجا کیف میکنه منو سرکار گذاشت ...الان منم

 میتونستم برم خونه خالینا اما ساعت 6:30 باید داخل اموزشگاه باشم... اه ... حتی رفتم پیانو هم

 تمرین کنم اینقدر کفری بودم اصلا انگار چیزی بلد نبودم هیچکار نکردم .... اگه زودتر میزنگید میگفت

 نمیتونه بیاد حداقل با یکی دیگه از بچه ها میرفتم ... اه ... ماماینا شب میان ...شایانم فردا شب من

 امشب خونه تنهام ....... اه خیلی اعصابم داغوووووووووووووونه .....!

EXbloglor.comEX<-m->http://nooshmak.blogfa.com/post-90.aspx<-mm->خیلی اعصابم داغوووووووووووووونه ............!<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,848
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 2,570
  • بازدید سال : 6,454
  • بازدید کلی : 106,668