loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 16 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام به همه دوستای خوبم

راستش این چند ماه تا الان یه جورایی انگار افسرده شدم همه میگن

مثلا یهو دارم با دوستام حرف میزنم یکی یه شوخی میکنه بدون اینکه دست خودم باشه سرش داد میکشم بدشم انگار تو خلا هستم بعد از چند مین تازه به خودم میام خیلی شرمنده میشم

جدیدا خیلی وحشتناک عصبی میشم با استرس الکی دارم یا شبیه ادمایی هستم که ژر نفرتن اخر همشونم به گریه ختم میشه ..... چرا اینجوری شدم؟

کاش میشد اون چیزی که گذشته واقعا بگذره هر وقت چیزی میشه که ناراحت میشم یاد چیزای تلخ قبلا میافتم و فقط گریه میکنم از همه ادمای تو گذشته متنفر میشم همه لحظه های تلخ تقصیر اونا بود الهی با زجر بمیییییییییرن الهی دلشون بشکنه الهی خیانت ببینن الهی عذاب بکشن اخه چیجوری دلشون می اومد عامل تمام عذاب کشیدنای یه بچه ۵ ساله تا امروز باشن ؟ هنوزم از اون لحظه ها میترسم

اخی  نی نی کوچولو چقدر تنها بود اخی از نزدیک زجر کشیدن عزیزاشو دید از نزدیک دید حا عزیزش چیجوری بد میشه جوری که میره تو کما حالت عصبی بهش دس میده از نزدیک بی احترامی هارو دید از نزدیک دید دیگران چه شادن و خودشو با دیگران مقایسه کرد اخی هر شب قبل خواب گریه میکرد تو مهم ترین لحظه های زندگیش که تازه داشت بزرگ میشد هیچ کس  باهاش نبود اخی همش وقتایی از عزیزتش دور بود فک میکرد بازم داره اتفاقی واسشون میوفته ....خدایا مگه اون کوچولو چه گناهی کرده بود که تا الان هم ولش نمیکنی ها ؟ جواب منو بده عدالت کجاست؟ خوشبختی کو ؟ شادی؟

تازه این ۱ ساعت از روزاش بوود .......

اره خدا جون تنها چیزی که یادت رفت تو دنیا بزاری عدالت بود  .......

خدایا جونه هر کی دوس داری بس کن دیگه نمیتووووووووونم بس کن دیگه میخوای چیو ثابت کنی؟

دیگه میخوام نه تو این دنیا باشم نه اون دنیا ...........  خسته ام خسته میفهمی؟

دیگه از چی بگم ؟ از کشور؟............ نمیدونم

 

EXbloglor.comEX<-m->http://nooshmak.blogfa.com/post-86.aspx<-mm->کاش دیگه تموم شه ..........<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2,041
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,159
  • بازدید ماه : 2,763
  • بازدید سال : 6,647
  • بازدید کلی : 106,861