loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 37 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام دوستان 

تو مدرسه ما از هر دوره 2تا کلاس هست مثلا از سوما 2 تا کلاس سوم هست اسم کلاس ما انقلاب هست اسم اون کلاسیا اتحاد هست دختر خاله فاطمه یعنی نگین تو اون کلاس هست که چند وقت پیش دفتر علومم رو قرض گرفت گفت سوالا رو بنویسه بهم میده گفتم باشه که امروز رفتم تو کلاسشون گفتم ببخشید نگین اینجا هست یا بیرونه؟ که یهو تارا با هاله با صدای فوق العاده بلند گفتن هووووووووووووو هوووووو برو بیرون برو بیرون هوووووووو و هی رو نرو من بودم داد میکشیدن باید بگم بی تربیت ترین و بی شخصیت ترین افراد مدرسه اینا هستن که منم فقط گفتم خیلی بی شخصیت هستین و اومدم بیرون که الهام اروم بهم گفت نگین دمه بوفه هست تشکر کردم رفتم حالا منو میبینی شبیه یه بمبی بودم که هر لحظه ممکنه منفجر بشه یعنی در حد تیم ملی اعصابم سگی بودا جوری که تند تند تو کلاس یه مسیر رو هی میرفتمو میومدم انگار یه امتحان مهم دارم استرسم دارم اونجوری بودم منم گفتم تا اینا رو نچزونم فریما نیستم که بچه ها هم همه با هم گفتن اره تو خیلی خوب جواب میدی برو حالشونو بگیر هههههههههههههه 

رفتم تو اون کلاس باز بلند گفتم نگین ؟؟؟؟؟؟

که هاله مثله وحشیا داد کشید هووووووو هوووووووو برو بیرون هووووووو و هی داد میکشید شبیه کولی ها هه 

که منم گفتم عزیزم دیگه گفتگوی تمدن ها اومده لطفا اهلی باش که بچه های کلاسشون مردن از خنده که اونم با عصبانیت گفت شماها مثل گوسفندین دیگه ..چرا میاین تو کلاس ما هان بیشعورا؟ 

که منم گفتم ببین من نمیدونم تو واسه کجا هستی ولی بدون اینجا شهر هستش تو هم سعی کن هم رنگ جماعت باشی یکم با شخصیت باشی بد نیستا که بازم بچه های کلاسشون مردن از خنده هاله هم دیگه چیزی نگفت اها تارا هم بیرون بود اگر بود یه چی بدتر بار اون میکردم ههههه بد اومدم داخل کلاس که بچه ها دیگه مردن از خنده ههههههههههههه دلم خنک شد آخیششششششششش 

دختره بیشعور کثافت تا پارسال زبون نداشت سلام بگه حالا امسال عوضیو نمیشه جمعش کرد هه که منم  اومدم ثواب کنم دمشو کوتاه کردم ولی حالا مونده تا حالشو اساسی نگیرم فریما نیستم هه 

اون تارا هم که انگار از دماغ فیل افتاده از پس افاده ای هستا حالا اونجوری که ادعا میکنن فقط کافیه اینا رو بیرون ببینی هههههههههههه مادر مامان بزرگ من تیپش خیلی بهتر از تیپ اینا بود ههههههههه کلا خدایا این اسکول های سوژه های خنده رو از ما نگیر ..... آمین

ولی همین تارایی که از دماغ فیل افتاده بدونه واسه ما پاپکورنی بیش نیست ههههههههههههههه

خو دیگه تا آپ بعدب بای

EXbloglor.comEX<-m->http://nooshmak.blogfa.com/post-84.aspx<-mm->خدایا این اسکول های سوژه های خنده رو از ما نگیر ..... آمین<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,463
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,581
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 6,069
  • بازدید کلی : 106,283