loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 42 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
                          

تو کیستی که من اینگونه بی تو بیتابم!

لحظه ديدارت را دوست دارم چون دلم انباشته از اضطرابي گنگ وشيرين است

تنم لرزان و وجودم بي قرار ديدارت

هزار بار چهره ات را تجسم كرده ام

 ولي گويي براي اولين بار است كه مي خواهم ترا ببينم

ذهنم مملو از افكارت ،حرفهايت ،خنده هايت و اخمهايت

  اما گو اينكه  براي اولين بارميخواهم با تو روبرو شوم

كاش ميتوانستم اولين لحظه ديدارت را هزاران بارتمديد كنم

اولين نگاه درچشمانت آخرين بار غم من است

بااولين لبخندت شكوفه هاي اميد وزندگي در جان من جوانه ميزند

با اولين كلامت وجودم مملو از عشقت مي شود وخون در رگهايم به جريان مي افتد

با تو كه به صحبت مي نشينم دلم از اين دنيا بريده مي شود

 وهمه دلواپسي ها و نا اميدي هايم را به باد فراموشي مي سپارم

وبا تو در آسمان عشق به پرواز در مي آيم

مرا با خود اوج خواستن ميبري

با خود كلنجار ميروم وبه دنبال لغت ها ميگردم تا آنها را بيابم

اما هر چه ميگردم حرفهايم بيشتر از ذهنم فرار ميكنند

از خودم كلافه ميشوم

وجودم غرق نياز به تو است اما از آتش درونم حتي جرقه اي هم نمي توانم نشانت دهم

شدت التهاب درونم آنقدر زياد مي شود كه وجودم را آتش فرا ميگيرد

 گنگ وبي زبان در كنارت نشسته ام اما سراسر وجودم مشغول سوختن در عشق توست

مرا باور كن گرچه ساكت و خاموشم

مرا ببخش كه نميتوانم حتي پاسخ نگاه هاي عاشقانه ترا بدهم

باز هم براي ديدن من بيا

من هم روزي زبان باز ميكنم و همه عشقم را نثارت مي سازم .

EXbloglor.comEX<-m->http://dehkadeh7.blogfa.com/post/238<-mm->تو کیستی؟؟؟<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 4,999
  • بازدید کلی : 105,213