loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 19 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام.امیدوارم حال همه ی هم کلاسی های عزیز خوب باشه.

دوستان چند وقتی میشه که یاد دو ترم قبل افتادن و از ما برگزاری دوباره ی صندلی داغ و یا اردو رو می خوان.

راستش من خودم دیگه مایل به برگزاری هیج کدوم از اینا نیستم .

اتفاقای بدی که تو کلاس 

میفته ، رابطه ی بچه ها با هم کم میشه و انگار با هم قهرن و ... در همه این موارد همیشه من مقصر بودم و 

هستم و خواهم بود!

ولی اونجایی که اتفاق خوبی میفته و همه با هم خوبن بنده هیج نقشی نداشتم و نخواهم داشت !

دوستان هم اگه مایل به برگزاری صندلی داغ هستن بیان مستقیم با خودم صحبت کنن ، نه اینجا و با اسم 

مستعار.

اگه بعضی از اشکالات برطرف شد و همه هم موافق بودن دوباره شروع می کنیم.

در مورد اردو هم که من خودم اردویی نمی ذارم، ولی اگه کسی اردو گذاشت حتما شرکت می کنم .

 مثل بقیه ی بچه ها !!!

EXbloglor.comEX<-m->http://computer89razi.blogfa.com/post/367/صندلی-داغ-یا-اردو-<-mm->صندلی داغ یا اردو ...<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,296
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,414
  • بازدید ماه : 2,018
  • بازدید سال : 5,902
  • بازدید کلی : 106,116