loading...
divaneshgh

:(

divaneshgh بازدید : 38 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)






stay with me 
دوشنبه 7 آذر1390 ساعت: 16:53
امروز دوباره دلتنگ شده ام
دلتنگ بودنت،اما دوستت نداشتمهايتــ ـ
چه ساده مي گذري از من
اين بار،دفعه ي آخرم بود كه جلوي راهت را گرفتم
بگذار و بگذر ...

+ انشا! ( حستون فوق العاده بود )
+ اون يه عده درست ميگن،مخاطب خاص هميشه وجود داره



× شعرت قشنگ بود! ولی کاش اسم واقعیتو میگفتی! 


× انشا؟؟ من حِسم فوق العاده نیست! فقط از دست یکی دلگیرم اونم بدجور!


× مخاطب؟؟؟؟؟ نمیدونم شاید تو راست میگی! ولی خب خیلی بَده که حرفاتو واسه یکی مینویسی ولی یکی دیگه میاد میخونه!! 


× دوست عزیز! شما با این حرفات باعث شدی امروز بهم بریزم! فکر میکردم یکی از دخترا کرم داره میخواد اذیتم کنه ولی نه! به هرحال خوشحال میشم  بازم از این نظرا داشته باشم :)




امروز اتفاقی نیفتاد! فقط اینکه "فردا کلی درس داریم"


~~درون من زنی زندگی میکند

به غایت بینهایت لجباز !!!

آستین به فراموشی تو که بالا میزنم

با همان سماجت کودکانه اش

مو به مو سمفونی صدایت را در گوشم اجرا میکند...!


~~هر روز بر روی دلم می نویسم

" عاشقی تا اطلاع ثانوی ممنوع "

به رویای با تو بودن که می رسم

دیگر بار

دلم می لرزد.......

EXbloglor.comEX<-m->http://haloo-hooloo.blogfa.com/post-147.aspx<-mm->:(<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 823
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 941
  • بازدید ماه : 1,545
  • بازدید سال : 5,429
  • بازدید کلی : 105,643