loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 22 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

 

امروز ارائه داشتم خیلی باحااااااااااااال بود

خاطره ی خوبی شد.وسط ارائه به بچه ها گفتم من اسسسسسسسسترسسسسسسسسس دارم یاده سریال پایتخت افتادم که یاروهه میگفت حساس نشو حساس نشو.عصمت می گفت ریلکس ریلکس ریلکس تر.مثال ساندویجی که زدم بعدش خودمو به زور کنترل کردم نخندم.

زهره هنوز گونه هام سرخه شوخی میکنم

وللللللللللللللی از همه جالب تر اون کاری بود که توی تست ها کردم.خداییش یکیتون هم از نقشه ام با خبر نشد.جالبتر از اون هم اینکه توی پاور پوینتی که بهتون دادم اون عمل خصمانه ام نیستاستاد که کلی خندش گرفته بود.فکر کردید من اینقدر بوووووووووووووووووق هستم که جواب تست را اول نشونتون بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلا خیلی جالب بود و خاطر ه ی خوبی شد.

*************************

کسی کد صفحه بندی قالب نداره؟ اعصابم خورد شد از بس دنبالش گشتم.منظورم عکس پایینه

*******************************************

امروز صبح وقتی وبم را باز کردم دیدم قالب وبلاگم حذف شده و تمام اسکریپت های توی تنظیمات وبلاگم حذف شده.توی بلاگفا این یک چیز عادیه و همیشه از این اتفاق ها میفته یا کسی تونسته رمزمو پیدا کنه؟

هدر وبلاگ هم همین امروز طراحی کردم.خیلی حوصله ندارم با عجله ساختم.امروز کلی با اینترنتم فیلم داشتم...................وصل نمیشد که.

 

EXbloglor.comEX<-m->http://pari1390.blogfa.com/post-20.aspx<-mm->پست 18.خاطره<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 5,258
  • بازدید کلی : 105,472