loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 32 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
ممکن است دربارهء این موضوع چیزی ندانید اما اینکه کسب و کار شما آنلاینباشد یا خیر، فرقی نمی کند، با این حال طراحی وب سایت یکی از مهمترین نکتههایی است که موجب موفقیت شما خواهد شد. مطمئناً شما می خواهید از طراحیسایت خود مطمئن شوید که حتماً به بهترین شکل ممکن طراحی شده و شما قادر بهحفظ و نگهداری آن به صورت صحیح می باشید.

طراحی سایت همان چیزی است که باید از کسب و کار خود دریافت نمایید. پسبنابراین از کاری که سخت برای آن انرژی گذاشته و تلاش می نمایید، مطمئنشوید. اولین چیزی که شما به آن نیاز دارید، انجام یک طراحی سایت خوب میباشد. به خاطر داشته باشید که لازم نیست برای انجام طراحی سایت به دنبالچیزها و انجام کارهای پیچیده باشید.

هنگامی که افراد به دنبال وب سایتی هستند، اغلب در پی یک وب سایتی هستندکه شسته و رفته و تمیز بوده و به راحتی بتوان در آن حرکت کرد. بهترینطراحی سایت که ممکن است به نظر خیلی ساده بیاید، سایتی است که به راحتیبتوان در آن حرکت کرد. این امر باعث محبوب شدن آن وب سایت بین افراد خواهدشد. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود از وضوح و تمیزی وب سایت خودکاملاً مطمئن و آگاه شوید. بسیار مهم است که قادر باشید وب سایت تان را بهروش خود به اجرا در بیاورید، حتی اگر شخص دیگری طراحی وب سایت شما را بهعهده داشته باشد. بنابراین باید با فردی که طراح وب سایت است و تخصص اینکار را دارد حتماً مشورت نمایید تا چگونگی بروزرسانی وب سایت را به روشخود به شما نشان دهد.

به این ترتیب شما می توانید کنترل منظم و ثابتی بر روی وب سایت خود داشتهباشید و همچنین آنچه می توانید با آن کارانجام دهید نیز تحت کنترل شماخواهد بود. چیزهای دیگری که تمایل به انجام آن دارید، داشتن فضای کافی وبسایت تا حد ممکن مانند بسیاری از وب سایت های دیگر است. این امر بسیار مهماست که بتوانید برای وب سایت خود ساماندهی مناسبی داشته باشید. همچنینبسیار مهم است که بتوانید دستی در ساماندهی وب سایت خود داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که بسیار مهم است که طراحی سایت به گونه ای باشد کهحرکت درآن بسیار ساده و روان باشد. پس هنگامی که آمادهء انجام این کار واجرای آن برای مشتریان خود هستید، در واقع نیاز دارید که مطمئن شوید از پساین کار به راحتی بر می آیید! کم کم وب سایت شما تبدیل به یکی از مهمتریننکته های کسب و کار شما خواهد شد. بنابراین باید بر روی آن سرمایه گذارینمایید. به یاد داشته باشید که در کسب و کار معمولاً رقبای زیادی وجوددارد و اصلاً هم مهم نیست چه نوع کسب و کاری باشد، در واقع برای تمامیآنها رقیب وجود دارد.

باید مطمئن شوید که قادر به انجام تمامی این موارد در طراحی وب سایت خودهستید. همچنین باید از خود مطمئن شوید که قادر به صرف هزینه و زمان برایانجام طراحی سایت می باشید. اگر قادر به درک مزایای طراحی وب سایت مناسببرای کسب و کار خود هستید، حتی اگر مجبور به صرف هزینه و زمان هم برایانجام این کار باشید، در پایان می دانید که باعث بالاتر رفتن ارزش کسب وکار خود شده اید.

- برخی از باید ها و نباید های طراحی سایت...

از موسیقی در وب سایت خود استفاده نکنید؛ مگر اینکه کسب و کار شما درزمینهء‌موزیک باشد. به خصوص اگر قصد انجام کسب و کارهای تکراری را دارید.هیچ چیز خسته کننده تر از رفتن و برگشت به وب سایت و شنیدن موزیک هایتکراری که بارها و بارها آن را شنیده ایم نیست. دلیل دیگر آن این است کههر کسی سلیقهء خاصی در موزیک دارد و با اجرای موسیقی در وب سایت، ریسک ازدست دادن مشتریان بالقوه را باید بپذیرید.

اگر اقدام به استفاده از ویدئو در وب سایت خود نموده اید، اول از همه بایدمطمئن شوید که با مطالب وب سایت شما مرتبط بوده و با پیام اصلی سایتسازگار می باشد. این مسئله در مورد استفادهء بیش از حد از گرافیکها،انیمیشن و فلش نیز صدق می کند. با این که خیلی خوب به نظر می رسند اما اگرتعداد زیادی از آنها را در وب سایت بیش از حد بارگذاری نمایید، ممکن استباعث شود که قبل از اینکه بازدیدکنندگان آنچه را که برای آنها ارائهکردید، کاملاً مشاهده کنند، اقدام به ترک وب سایت شما نمایند.

حداقل می توانید از بازدیدکنندگان وب سایت سوال نموده و یا تصمیم گیری آنرا بر عهدهء آنها بگذارید. به منظور انجام فروش بیشتر در وب سایت و یا ثبتنام افراد و عضوگیری در خبر نامه در وب سایت و... نیز باید از افراد سوالنمایید. میدانم که ذکر این موارد به نظر ابتدایی و غیر حرفه ای می رسد،اما اکثراً رعایت آنها نادیده گرفته می شود.

استفاده از جستجوی گوگل ایدهء خوبی برای استفاده از یک طراح حرفه ای برایمحتوای وب سایت خود و کلاً در طراحی سایت می باشد. به یاد داشته باشید کسیکه برای امرار معاش طراحی وب سایت انجام میدهد و در واقع شغل و تخصص اوطراحی می باشد، بدان معنی نیست که از اهمیت وجود یک تبلیغات متنی ساده وبالا رفتن میزان فروش وب سایت آگاهی داشته باشد.

همچنین برای بازدیدکنندگان تصمیم گیری در وب سایت را آسان نمایید. مطالبرا واضح و روشن و مختصر بیان نمایید. همینطور برای آسان سازی فرآیند خریدمحصولات و خدمات وب سایت خود، کارت های اعتباری، چک های آنلاین و paypalو... را از مشتریان خود بپذیرید.

در پایان باید بگویم که وب سایت شما یک ابزار بسیار قوی برای بازاریابیآنلاین و افزایش فروش محسوب می شود که در طول تاریخ کسب و کار، نظیر آن راندیده اید.پس باید مطمئن شوید که طراحی آن را به درستی انجام داده اید.

EXbloglor.comEX<-m->http://sargonco.blogfa.com/post-21.aspx<-mm->اهمیت طراحی سایت مناسب<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,220
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,338
  • بازدید ماه : 1,942
  • بازدید سال : 5,826
  • بازدید کلی : 106,040