loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 14 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
امیدوارم از تجربه های عملی خود در هیپنوتیزم که برای رفع لکنت زبان و ایجاد حالت کاتالپسی در خواب و همچنین خود هیپنوتیزم و ارتباط علمی آن با فیزیولوژی مغز و میدان مغناطیسی آن مطالبی را بازگو خواهم کرد البته این موارد مربوط به زمانی است که خیلی جوان بودم و در جبهه وهمچنین در منزل اقدام به مطالعه و ایجاد حالت گردش در خواب در دوستان همسنگری داشتیم که اغلب با تلقین مستقیم گردش دست بصورت هشت انگلیسی و.. وهمچنین آموزش فردی که بر روی ۱۱ حرف لکنش داشت و در حالت گردش در خواب به دوران کودکی برگشت بدن لکنت  ماجرای سقوط در حوض خانه را تعریف کرد و سپس در همان حالت خواب پس از به یاد آوری سقوط در حوض آب شروع به صحبت با لکنت نمود ومن با دقت ومشاهده علمی از علائم بالینی متوجه شدم که هنگام لکنت ناخود آگاه او به ماهیچه های گلو وگردن او حالت کشیدگی و تحیرک شدگی میدهد و با تلقین بالعکس او ناخود آگاه هنگام اراده برای صحبت حالت ریلکس به خود میگرفت و با همین دستور ساده که به لطف خدا به ذهنم رسید البته سوابق آنرا در کتب هم دیده بودم لکنت او از یازده حرف به ۲ حرف کاهش پیدا کرد حالت صبر و خود کنترلی را با اذکار و نماز هم میتوان در خود پرورش داد و نفس را تربیت کرد البته این خود سازی خدائی قابل مقایسه با خود هیپنوتیزم نیست ولی آثار بسیار آرامبخش و را در نفس انسان برجای میگذارد که شاید یکی از فواید ذکر خدا باشد با این حال نشان خواهم داد که طبق تجربیات عملی بصورت علمی دارای باز خوردهای روانی درمانی است و از خدا وپیامبرش و تمام آنها که از نماز گزاران بودند متشکرم که به ما این آموزش را دادند تا همانند او نماز بخوانیم البته تجارب انجام هیپنوتیزم بدون نور پردازی و دستگاه و مواد طبی که در صلاحیت پزشک متخصص میباشد انرژی زیادی از هینوتزر میگیرد و من چون جذ دروس ریاضی و حقوق شدم عملا دیگر تجربه در این موارد انجام نمیدهم ولی شاید مواردی را که به یادم آمد یا در نوشته های ۱۵ یا ۱۶ سالگیم یاد داشت کرد ه ام برای شما هم بگویم  البته من احساس میکنم  ما از منظر علمی نگاه دقیقی تجربی به آمزه های روانی دینی نداشته ایم  واین تنها یک ذهنیت است نظر شما چیست ؟؟؟؟؟EXbloglor.comEX<-m->http://miremadodinmousavi.blogfa.com/post-11.aspx<-mm->تجربه های من در هیپنوتیزم 65<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,759
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,877
  • بازدید ماه : 2,481
  • بازدید سال : 6,365
  • بازدید کلی : 106,579