loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 38 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

سلام به دوستان گلم ببخشيد كه اين چند وقت بهتون سرنزدم راستش گرفتار بودم منو به بزرگي خودتون ببخشيد اما شرمنده نميتونم به تك تك وبلاگهاتون سربزنم اخه وقت ميبره لطفا اگه نظري يا پيشنهاد (لينك.متنهاي وبلاگ و...)داريد حتما دركامنتهاتون ذكركنيد اما از من نخوايد به وبتون بيام چون دوست دارم اما نميتونم بازم شرمنده اما قول بديد كه شما به من سربزنيد خوشحال ميشم. دوستون دارم

ماهي هميشه تشنه ام
در زلال لطف بيكران تو .
مي برد مرا به هر كجا كه ميل اوست
موج ديدگان مهربان تو
زير بال مرغكان خنده هات
زير آفتاب داغ بوسه هات
- اي زلال پاك ! -
جرعه جرعه جرعه مي كشم تو را به كام خويش
تا كه پر شود تمام جان من ز جان تو !

اي هميشه خوب !
اي هميشه آشنا !
هر طرف كه مي كنم نگاه ،
تا همه كرانه هاي دور ،
عطر و خنده و ترانه مي كند شنا
در ميان بازوان تو !

ماهي هميشه تشنه ام
اي زلال تابناك !
يك نفس اگر مرا به حال خود رها كني
ماهي تو جان سپرده روي خاك !

EXbloglor.comEX<-m->http://yasamin20.blogfa.com/post-22.aspx<-mm->عشق تا ابد<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 1,343
  • بازدید سال : 5,227
  • بازدید کلی : 105,441