loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 32 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام دوستان

خوب روز جمعه کلاس گرافیک  کامپیوتری داشتیم که خبردار شدم انتخابات انجمن رو میخوان برگزار کنن

راستش من ورودی 85هستم و اقای سعید قنبری رئیس انجمن و پایه گذار ان که یکی از دوستان صمیمی من محسوب میشه و واقعا انجمن به همت اون راه افتاد

من از اول به خاطر مشغله کاری و غیرو اصلا توی این فعالیتها شرکت نداشتم ولی با خبر بودم

روز جمعه با خودم گفتم امروز وقت بذارم و برم ببینم چه خبر هستش و راهی سالن کنفرانس شدم دم در یه فرم گذاشتن جلوم که مشخصات بنویسم و یه سوال همکردن که ایا عضو انجمن هستم و یه برگ رای بهم دادن اخرش

خوب سخنان رئیس دانشگاه برام جالب بود که میگفت اگه بخواد از تعداد24 انجمن از 14 انجمن فعال حمایت کنه باید کل بودجه دانشگاه رو خرج کنن خوب یه کم به نظرم غیر منطقی اومد نمیدونم والا اینو باید از اقا سعید پرسید که مثلا تو یه سال چقدر هزینه داشتن و از کدوم منبع تامین شده تا معلوم شه چه خبره ولی تا اونجا که میدونم هزینه کلاسهای رباتیک رو از دانشجوها گرفتن بگذریم

واما استاد نمونه

من این کار رو پسندیدم خیلی خوب بود از جناب استاد فهیمی تقدیر به عمل اومد ولی به نظر من اکثر استاد های ما عالین میتونم از استاد ذبیحی-استاد اردستانی -استاد ثقفی و خلاصه همه عالی هستن ولی ساعات تدریس تو این دانشگاه کمه و اکثر درسها هم خودخوان خوب نفس این کار خوب بود ولی اگه از استادای دیگه هم تقدیر بشه بهتره

خوب کلیپهایی که نشون دادن خوب بود ولی حوصله منو سر برد و منم اومدم رای دادم و رفتم و از نتیجه ارا هم که قابل پیش بینی هم بود خودتون باخبرید

با ارزوی موفقیت برای مسولین و اعضای این انجمن خوب و علمی دانشگاه

EXbloglor.comEX<-m->http://pnu-varamin.blogfa.com/post-117.aspx<-mm->انجمن علمی ودانشجوئی گروه کامپیوتر و انتخابات<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 586
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 704
  • بازدید ماه : 1,308
  • بازدید سال : 5,192
  • بازدید کلی : 105,406