loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 23 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
در این کتاب می خوانیم:

دیر انگار سر مست زودت ندهیم دامن از دست
بر آتش عشقت آب تدبیر چندان که زدیم باز ننشست
از رای سر نمی توان تافت بر روی تو در نم توان بست
از پیش پای تو رفتنم نیست چون ماهی افتاده در شست
فصل اول
راسته که میگویند دنبال خوشیختی گشتن اشتباهه,خوشبختی پیدا شدنی نیست بلکه ساختنیه
بیتا دلم پره ,همیشه موقع دلتنگیهام یاد تو می افتم حیف که از من خیلی دوری ,من تو سخترین موقعیت زندگیم باهات آشنا شدم تو بهم کمک کردی تا دوباره سر پا شدم یادته چقدر دلت میخواست زندگیمو برات تعریف کنم همیشه میگفتی من موندم تو چطور تو سن نوزده سالگی انقدر درمونده ای اونموقع هنوز آماده نبودم تا برات از زندگیم بگم ولی الان تو این نامه همه چی را مینویسم تا بفهمی چرا انقدر درمونده ام
تو یه با غ بزرگ همراه با خانواده ی عمو و عمه ها زندگی میکردیم و ....


رمز: ندارد

حجم: 760 کیلو بایت                        DOWNLOAD

لینک: ثابت

منبع: www.takbook.com
EXbloglor.comEX<-m->http://link4dl.blogfa.com/post/10<-mm->رمان عاشقانه به رنگ عشق<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 659
  • بازدید ماه : 1,263
  • بازدید سال : 5,147
  • بازدید کلی : 105,361