loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 27 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
خدمت دوستای نرم افزاری سلام عرض میکنم .

شکسته شدن رکورد وزنه برداری جهان توسط دلاور کشور عزیزمان آقای بهداد سلیمی رو به همه دوستای عزیز تبریک میگم . امیدوارم که حداقل قدر این یکی قهرمان کشورمون رو بدونیم . همینجا خواستم یادی کرده باشم از مرحوم روح اله داداشی که چند وقت پیش تو همین ایران خودمون و در اوج جوانی کشته شد . و به نظر من تو این مورد فقط قاتل این پهلوان نبود که مقصر بوده بلکه من همه کسایی رو که به نوعی میتونستن جلوی این فاجعه رو بگیرن ولی حداقل نتونستن !!!  مقصر میدونم .

به هر حال ببخشید که ناراحتتون کردم . نمی دونم چرا وقتی یاد اون مرحوم می افتم بی اختیار بغض گلوم رو میگیره . دیروز که جهان پهلوان بهداد سلیمی برای بار دوم رکورد وزنه برداری جهان رو به ایران برگردوند فکر کردم منم به نوبه خودم اینو به شما عزیزان تبریک بگم.


چند روزی بود که به عللی در دانلود چند تا از مطالب وبلاگ صفر و یک ها  اختلالی ایجاد شده بود . که امروز یکی از دوستان لطف کرده بود واسم نظر گذاشته بود و اون اشکال رفع شد . به هر حال ببخشید.

EXbloglor.comEX<-m->http://sefroyekha.blogfa.com/post-12.aspx<-mm->تبریک و پوزش<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 715
  • بازدید ماه : 1,319
  • بازدید سال : 5,203
  • بازدید کلی : 105,417