loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 24 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

جنگ جهانی اول مثل بیماری وحشتناکی ، تمام دنیا روگرفته بود .

یکی از سربازان به محض این که دید دوست تمام دورانزندگی اش در باتلاق افتاده و در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ

است ، از مافوقشاجازه خواست تا برای نجات دوستش برود و او را از باتلاق خارج کند .

مافوق به سرباز گفت:

اگر بخواهی می توانی بروی ، اما هیچ فکر کردی این کارارزشش را دارد یا نه ؟

دوستت احتمالا دیگه مرده و ممکن است تو حتی زندگیخودت را هم به خطر بیندازی !

حرف های مافوق ، اثری نداشت ، سرباز اینطور تشخیص دادکه باید به نجات دوستش برود .

اون سرباز به شکل معجزه آسایی توانست به دوستش برسد ،او را روی شانه هایش کشید و به پادگان رساند.

افسر مافوق به سراغ آن ها رفت ، سربازی را که درباتلاق افتاده بود معاینه کرد و با مهربانی و دلسوزی به دوستش نگاه کرد و گفت :

من به تو گفتم ممکنه که ارزشش را نداشته باشه ، خوبببین این دوستت مرده !

خود تو هم زخم های عمیق و مرگباری برداشتی !

سرباز در جواب گفت : قربان البته که ارزشش را داشت .

افسر گفت : منظورت چیه که ارزشش را داشت !؟ می شه بگی؟

سرباز جواب داد : بله قربان ، ارزشش را داشت ، چونزمانی که به او رسیدم ، هنوز زنده بود ، نفس می کشید ، اون حتی با من حرف زد !

من از شنیدن چیزی که او بهم گفت الان احساس رضایت قلبیمی کنم .

اون گفت : جیم ... من می دونستم که تو هر طور شده بهکمک من می آیی !!!

ازت متشکرم دوست همیشگی من!!!

فرصت برای با هم بودن ، ممکن است بقدر پلک بر هم زدنیدیر شده باشد . اما همین لحظه را اگر غنیمت نشماری ، افسوس و دریغ ابدی را باید بهدوش بکشی !

اگر پای ورقه دوستی ها ، مهر صداقت نخورده باشد ،مشروط و رفوزه شدن در امتحانات زندگی حتمی است.

به سلامتی همه دوستای خوب......

EXbloglor.comEX<-m->http://cse90.blogfa.com/post-241.aspx<-mm->اگه کامل نخونی وای به حالت<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 910
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,028
  • بازدید ماه : 1,632
  • بازدید سال : 5,516
  • بازدید کلی : 105,730