loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 24 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

سلام به همه ی دوستان. من عاشق تیم رئالم . شاید این عکس هیچ ربطی به وبم نداشته باشه ولی من چند وقت پیش تو یه سایتی رفته بودم.

کریس رونالدو رو به شکل یه افغانی در آورده بود. منم گفتم یه عکس باهال از مسی کوتوله بذارم تو وبم تا همه ی رئالی ها حال کنند.

این عکس تقدیم به همه ی بارسا یی ها

تقدیم به دینا جون و علی الفتی.

دینا با معذرت نتونستم تحمل کنم.

 

 

 

 

مسی

EXbloglor.comEX<-m->http://taramsari.blogfa.com/post-278.aspx<-mm->تقدیم به همه ی بارسلو نایی ها .<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,701
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,819
  • بازدید ماه : 2,423
  • بازدید سال : 6,307
  • بازدید کلی : 106,521