loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 23 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

سلام بر تمامی دوستان عزیز، امیدوارم که حال همتون خوب باشه و اوقات خوشی رو پشت سر بگذارید. چند وقتی است که مطلبی در وبلاگ ننوشته بودم، متاسفانه این روزها مشغله کاریم خیلی زیاد شده. طوری که حتی برای خودم هم آزار دهنده است؛ اما خوب چاره ای نیست در کشوری که هر کس کار نکند، نباید نان بخورد باید کار کرد!!!

در این مدت حرف های بسیار و کتب فراوانی داشتم که می خواستم در رابطه با اونها با شما دوستان عزیز صحبت کنم اما امان از مشغله ها و روزمرگی ها که چنان انسان را درگیر می سازد که آدمی از خود بی خود شده و کلا به موجودی بی خود تبدیل می شود. و امان از روزی که این مشغله ها به امری عادی و روزمره تبدیل شده و ارزش آدمی به میزان مشغله هایش سنجیده شود!!!

اما پس از این همه درد و دل و نق نق!!! دو خبر خوب دارم. یکی اینکه ترجمه کتاب سومم به زودی به اتمام میرسد و دیگر اینکه کاری را در پیش گرفته ام که به زودی نتیجه داده و شما دوستان را خشنود خواهد ساخت!!!

از این پس سعی خواهم نمود بیش از قبل به عادت پسندیده پست گذاری در وبلاگ بپردازم البته اگر این مشغله های بیخود این اجازه را به من بدهند.

موفق و موید و پیروز باشین.

EXbloglor.comEX<-m->http://gstsoftware.blogfa.com/post-285.aspx<-mm->اندر باب غیبت<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,416
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,534
  • بازدید ماه : 2,138
  • بازدید سال : 6,022
  • بازدید کلی : 106,236