loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 24 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

سیییییییییییییلوم به دوستای گلم چطورین ؟:blum: خیلی ببخشید خیلی ها به من سر زدنواقعا ممنونم@};-*  بچه  ها من دور به دور یه سری میزنم اخه انقدر درسرو سرم ریخته  نمیخوام امسال معدلم کم بشهچون یه رقیب خیلی جدی دارم دلم میخواد بکشمش((!4 اعصابم از همون روز اول بهم ریخت **همینچند رو ز پیش هم خانم لب چله (معلم دینی :حال بهم زن ترین درس) عوضی ازم درس پرسیدبش گفتم چند شدم گفت 20 نشدی()::Ma (تو دلم گفتم بری سینه قبرستون...*با این که همه رودرست جواب دادم به جز یکی که اونم مفهوم رو رسوندمواقعا که... *راستی جمعه یهمسابقه کاراته کشوری داشتیم  4نفری بادوستام رفتیم سوم شدیم ولی جای شکر همین هم باقیه یه بار بردیم یه بار باختیم اخرش هم سوم شدیم توی کمیته سبک شوتوکان (wskf )کارش سنگینه تازهدختره یکی زد تو پام هنوز که هنوزه پام درد میکنه *بایییییییییd4bdb ( ابجی فداتون بشه) خداوکیلی ببخشین (یه ماچ محکم :8:هوهوهو) اهنگ 25 باند ه ببین ابجی تون چه بروزه هههه

EXbloglor.comEX<-m->http://parisa-song.blogfa.com/post/118<-mm->دوباره اومدم<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 1,156
  • بازدید سال : 5,040
  • بازدید کلی : 105,254