loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 28 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
سلام به همه.

چندتایی از بچه ها پرسیدن کدوم نسخه ی فتوشاپ را بگیرن.درحال حاضر چند تا نسخه از فتوشاپ هست که تفاوت های چندانی بینشون نیست.cs1 ,cs2,....cs5 نسخه های فتوشاپ هستن.اونی که با محیط cs3 کار کرده میتونه بدون هیچ مشکلی با نسخه ی cs5هم کار کنه چون تغییراتی که دادن خیلی کلی نیستن و در حد اضافه کردن چند تا مورد جدید خیلی جزئی هستن.ولی خوب همون جور که معلومه بهترین نسخه آخرین ورزن یک محصول هست یعنی cs5.به نظر من اگه میخواهید بخرید همین ورژن cs5را بخرید بخصوص اینکه این نسخه قابلیت تایپ فارسی داره.حالا توی ادامه مطلب قابلیت های این نسخه را میگذارم.من خودم روی نوتم cs4 نصبه.توی عکس هایی هم که گذاشتم معلومه.البته پیشنهاد میکنم به هیچ وجه این نسخه را از روی نت دانلود نکنید حتی اگه با adsl وصل میشید چون حجمش خیلی زیاده و حدوده 14000 هزار تومن از اشتراکتون تموم میشه درصورتی که توی مغازه ها میتونید با 1000 تومن همون نسخه را بخرید.

درنهایت برای همه آرزوی موفقیت دارم

                                   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

EXbloglor.comEX<-m->http://pari1390.blogfa.com/post-12.aspx<-mm->پست 10.توضیحی در مورد ورژن های مختلف فتوشاپ<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 5,213
  • بازدید کلی : 105,427