loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 26 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
امروز ساعت ۱۱ کلاس "پایگاه داده" داشتم.پس لازم نبود ساعت ۶:۳۰ از خواب پا شم و میتونستم صبح تا ۹ اینا بخوابم... همین حدودا بود که از خواب پا شدم...صبحونه رو کامل خوردم.نصف یه سنگک بود با پنیر خامه ای و گردو.. معلوم بود بابام صبح دیر کرده بوده که اینقدر از صبحونه مونده.

همراه با صبحونه خوردن من، "نیما کرمی" مجری برنامه ی "صبحی دیگر" داشت به یه خانومی که اس ام اس داده بوده و از بی میلیش به زندگی به خاطر برخورد خونواده ی شوهرش میگفته ،نگاه زیبا به  زندگی رو یاد میداد... من هم که...

زدم شبکه ۳ ببینم مجری اون در چه احوالاتیه که دیدم  "به"؛

والیباله...

ست دوم بازیه ایران - لهستان بود و ۲۰ -۱۹ به نفع لهستان.فهمیدم ست اول رو ایران باخته.ساعت نزدیک ۱۰ بود و با خودم گفتم :"حالا که وقت دارم.کو تا ۱۱؟ یه خورده بازی رو ببینم."

راستشو بخوایید هیچ وقت استعداد والیبال رو نداشتم.اما همیشه از دیدنش لذت می برم.ست دوم خیلی باحال بود.ایران ۲۶-۲۴ برد و این قدر هیجان داشت که نگو...خوشحال و امیدوار نشستم ست سوم رو دیدم.

ایران گند زد: ۲۵ -۸  وستط ست سوم دیدم بچه ها همش میخندن.گفتم اینا رو با...

ما داره قلبمون تالاپ تالاپ میزنه.اون وقت اونا...

 ولی ست چهارم قشنگ شروع شد.راستی تا الان ساعت ۱۱ شده...ایران ۴ تا عقب بود .۱۶-۱۲ و من هم پوست کلفت که دانشگاه نمیرفتم به امید برد ایران...

انصافآ عجب قد و قواره ای داشتن این لهستانیا.مخصوصآ وقتی ۳ نفری دفاع رو تور میرفتن،انگاری دیوار چین جلوی آدم...

انصافآ  بچه ها سنگ تموم گذاشتن.این قدر ست ۴ رو قشنگ بازی کردن که واقعآ لذت بردم.۱ امتیاز که ایران میگرفت جیغ و داد من بود که آسمون رو بر میداشت .خلاصه ست ۴ رو ایران برد و من به امید اینکه تو راه ماشین رادیویی چیزی داشته باشه ، جنگی لباس پوشیدم و به سمت "یونی" عازم شدم.جلو دانشگاه دیدم "حراستیه" به بچه ها میگه که ایران بازی رو برد و کلی شادمون کرد... که البته ساعت هم ۱۲:۱۵ بود و نیم ساعت تا پایان کلاس.یه چرخی تو دانشکده زدم و بعد با بهزاد برگشتم خونه...

با خودم میگم:"خنده ی بچه ها وسط ست ۳ واسه این بوده که داشتن به لهستان آوانس میدادن"..

EXbloglor.comEX<-m->http://kucheye-rendan.blogfa.com/post-89.aspx<-mm->وقتی من کلاس رو می پیچونم...<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 4,845
  • بازدید کلی : 105,059