loading...
divaneshgh
divaneshgh بازدید : 66 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)
کاش خورشید
بماند در خواب
من ز فردا
نگرانم نگران
کاشکی پشت پلک های یکی کوه بلند گیر کند
یا که پشت باران
هر کجا می ماند اندکی آرامش اندکی صبر سکوت
من ز فردا
نگرانم نگران
من ز فردا نگرانم
شاید فردا روز رفتن باشد
روز معراج دلم
روز تلخ برهوت
نگرانم
شاید فردا، یک دلی گم بشود
لای هذیان های فکرو ذهنی مغشوش
لای اکتاو بم یک آهنگ
لای رنگ سرد یک بوم ......
و همیشه نگرانم اما
روزهایی رفتند
روزهایی که پراز رویا بود
و پر از ابر سياه و طوفان...

...!؟

ديروز را باور ندارم
امروزم خوب نيست
به فردا
اما
اميد بسيار دارم


خدايا...

ميشه اي خدا؟همين فردا.فردا.فردا...

EXbloglor.comEX<-m->http://karevane69.blogfa.com/post-107.aspx<-mm->واي فردا فردا<-mmm->
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1,217
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,335
  • بازدید ماه : 1,939
  • بازدید سال : 5,823
  • بازدید کلی : 106,037